Online adgang

Online regnskaber til brug for at lette administrationen er helt nødvendige i dag for at sikre den optimale smidige og professionelle ejendomsadministration. Du og foreningens med-lemmer har online adgang til en særskilt hjemmeside, hvor alle nøgledokumenter mv. er tilgængelige. Det gør, at medlemmerne i videre udstrækning kan hjælpe sig selv og det sikrer, at der er viden og tilfredshed blandt medlemmerne. Kontakt os og hør nærmere om vores mange produktioner og smidige ejendomsadministration.

ProBo sikrer fordele for både bestyrelsen og beboerne

VQ ADVOKATER stiller det bedste standardiserede system til kommunikation i ejendommen til rådighed for de administrerede ejendomme og foreninger. Systemet hedder ProBo og er specielt udviklet til at lette bestyrelsers arbejde. ProBo er intuitivt, brugervenligt, sikkert og byder på talrige muligheder – og adgang til personlig support hvis der er behov for hjælp til at sikre optimalt udbytte af mulighederne.

Der er mange fordele – her er et par af dem:

  • Sikrer, at bestyrelsen opfylder persondataforordningen.
  • Hurtig adgang til vigtige nøgledokumenter vedligeholdt af jeres administrator.
  • Overblik over ejendommens økonomi for bestyrelsen.
  • Tids- og pengebesparelse; beboerne vedligeholder selv egne kontaktinformationer og alt sendes via mail eller SMS.
  • Individuel postkasse til hver beboer i krypteret system og bestyrelsens fælles mailsystem til intern og ekstern kommunikation.
  • Indsigt i foreningens økonomi for bestyrelsen.
  • Nem kommunikation fra bestyrelse/ejer til beboere.
  • Automatisk opdatering og visualisering af ind- og udflytninger.
  • Kalender med automatisk notifikation om begivenheder til beboerne.
  • Mulighed for at holde digitale generalforsamlinger.
  • Let mulighed for at benytte ProBo også som offentlig hjemmeside om ejendommen.
  • Valgfrit modul til opgavestyring til viceværter.

 

ProBo notificerer automatisk beboere nemt og hurtigt. Det er med til at øge opmærksomheden om vigtig information og sparer bestyrelsen for tid, ressourcer og udgifter til f.eks. papir, kopiering m.m.

Tager bestyrelsen også ProBo i brug som ejendommens hjemmeside, sker opdatering af hjemmesiden nemt uden brug af særlige programmer.

Hjemmesiden kan præsentere ejendommen eller foreningen professionelt for omverdenen, er problemfri i drift og fungerer på pc, mac, tablet og smartphone.

Bestyrelse, beboere og evt. vicevært har adgang til support både på mail og telefon. Skriv til support@prosedo.dk eller ring på 71 99 26 55, hvis ProBo-support kan hjælpe! Vores erfaring sikrer hurtig og effektiv hjælp.

Er du allerede oprettet som bruger, så klik på linket her nedenfor og log på din ejendoms ProBo.