Ejendomsadministration

Det handler om at levere nem og let forståelig ejendomsadministration, og det er vi meget gode til. Vi har rigtig mange års erfaring og rigtig mange glade kunder i ejendomsadministrationsafdelingen, som sætter pris på vores løbende rådgivning, vores administration samt vores it-værktøjer, der gør det nemmere at forstå administrationen og i øvrigt også nemmere at sidde i bestyrelsen i andelsboligforeningen, ejerforeningen eller lignende.

Vi hjælper også gerne udlejere med alle opgaver i forhold til lejere og administration af lejemålene. Det er en stor styrke for os, at vi har en advokatvirksomhed i ryggen, som træder til, når der er behov (og det kommer der med sikkerhed før eller siden i enhver ejendomsadministrationssag). Kontakt os, og lad os oplyse dig om, hvordan du får den bedste hjælp.

Har du brug for hjælp til ejendomsadministration? Kontakt Daniel eller Michael for uddybning.

Daniel Hesner Grøndal

Ejendoms-administrationschef

Michael Jacobsen

Advokat

Vi har sat kaffen over og er klar til at mødes med dig. Book her et uforpligtende møde:

Advokat ejendomsadministration

VQ Advokater er et stort advokatfirma, der ligger i København og Hillerød. Da vi ved, at alle kan komme ud for at have brug for en advokat før eller siden i løbet af deres liv, har vi samlet eksperter inden for alle tænkelige områder af juridisk rådgivning. Hvis du søger en advokat inden for såvel privat- som erhvervsret og advokat ejendomsadministration, finder du en hurtig og sikker rådgivning. Inden for stort set ethvert emne kan du booke et gratis rådgivningsmøde og høre nærmere om dine muligheder. Hvis du ikke har lyst til eller mulighed for det, svarer vi også på spørgsmål over chat man-tors. aften. Desuden holder vi en masse events og gratis kurser inden for alle mulige juridiske emner. Disse er åbne for både private og erhvervsdrivende.

Vi er bl.a. dygtige inden for advokat ejendomsadministration. Vores investeringer i it-systemer gør, at vi har en let og hurtig tilgang til ejendomsadministration. Uanset om I er en andelsbolig- eller ejerforening, eller drive udlejningsejendomme, tilbyder vi:

  1. Fast daglig administrator
  2. Rådgivning ved fast tilknyttet advokat og andre eksperter
  3. Online adgang til foreningens økonomi i eksternt system
  4. Foreningens egen hjemmeside
  5. Løbende rådgivning mht. lån, renter, forsikring mv.
  6. En plan for ejendommens vedligeholdelse udarbejdet sammen med ingeniør
  7. Nem og hurtig tilgængelighed
  8. Elektronisk godkendelse af fakturaer og regninger
 

Vi er altid klar til at tage en uforpligtende snak med jer om, hvilken slags administration netop jeres forening har brug for. Vejledende priser på vores forskellige ydelser, kan I se her på hjemmesiden.

I skal vælge os, fordi vi siden 1986 har bestræbt os på at levere de bedste kvalitetsydelser indenfor advokat ejendomsadministration og rådgivning til boligforeninger og investorer. Vi er forankret i Hovedstadsområdet og administrerer knap 50 andelsbolig- og ejerforeninger, samt et antal bolig- og erhvervsejendomme. Vi har styr på alt det, I ikke harr tid til og vores kunder har været tilfredse med vores arbejde i over 20 år.

Når I vælger os, får I en fast tilknyttet ejendomsadministrator, som er specialist i netop jeres type forening eller udlejning. Administratoren sparrer med sine kolleger, som har lignende erfaring, så I kan være sikre på, at I får den bedst mulige rådgivning og tilbud. Vi afstemmer, hvor mange ejendomme, administratoren kan administrere, så vi aldrig kommer til at gå på kompromis med kvaliteten af vores arbejde og service. Vores motto er, at det skal være lettere for bestyrelsen og bedre for beboerne. Vi tager os af alt i ejendommen, lige fra at holde øje med energimærke til nye regler for forskellige regnskaber.

Når I vælger os inden for advokat ejendomsadministration, får I overblikket samlet ét sted. Vi har det solide juridiske fundament og administrerer ejendommen effektivt. Vi kan skaffe jer storkundeaftaler på bank, forsikring, revision og it-systemer. Sammen med jer laver vi en årskalender, så vi har styr på, hvad de skal tages op vedrørende ejendommen. Årskalenderen indeholder bl.a. evalueringsmøder, møde med revisor, generalforsamling, bankmøder og budgetmøde for næste år.

Budgettet vedtages med tilbagevirkende kraft i april, derfor er det en god idé at have en langsigtet plan over vedligeholdelse af ejendommen. Hvis man udarbejder en vedligeholdelsesplan for fem år, kan den indarbejdes i budgettet og løbende evalueres og justeres. For at tage hånd om de ændringer der kan ske i budgettet, af både god og dårlig art, skal bestyrelsen mødes en gang om året med revisor i banken, for at snakke med banken om eventuelle refinansieringer. Her er vi med og har selvfølgelig budgettet, fremtidige muligheder og faldgruber for øje, så vi kan lægge den bedste plan for jeres ønsker.

Det it-system, vi benytter os af, hedder ProBo og er specielt udviklet til at lette bestyrelsers arbejde. Her ligger al kommunikation om ejendommen samlet ét sted. Både bestyrelse og beboere har adgang til hjemmesiden. Der kan f.eks. være tale om økonomiske data, dokumentarkiv, individuel, krypteret postkasse til hver beboer, kalender med notifikationer om begivenheder og mulighed for afholdelse af digitale generalforsamlinger. Beboerne holder selv deres egen kontaktinfo opdateret.

ProBo er et eksternt system, hvilket vil sige at benyttelsen heraf ikke kræver et samarbejde med os, så I ikke mister jeres information i tilfælde af, at vores samarbejde ophører. ProBo notificerer brugerne om ændringer på hjemmesiden og er nemt at opdatere. Systemet er krypteret, så det er sikkert; desuden er det brugervenligt og designet overskueligt.

Ikke to ejendomme er ens. Hvis I derfor har brug for individuelle løsninger og rådgivning, er det intet problem; det skal bare med i aftalen. Hvis I har specielle behov eller kun ønsker at VQ Advokater kun deltager i enkelte møder, er det helt i orden. Løbende rådgivning og orientering hjælper vi jer desuden gerne med.

Hvis du/I ønsker at snakke med os inden I beslutter jer, er I altid velkomne til at booke et gratis og uforpligtende møde ang. advokat ejendomsadministration. Hvis du er langt væk, er mødet stadig gratis, men holdes over telefon eller Teams.